Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товар, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережений його товарний вигляд;
  • споживчі якості, пломби, ярлики;
  • розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.
Роз’яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводскими захисними плівками, це є одним з факторів виявлення товарного вигляду. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийму товару. У випадку виявлення сторонніх програм, змін в налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи, вода, залишки їжі, бруд) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як поручення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви загубили якийсь документ, інформаційні дані чи зірвали пломбу на товарі — ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чеку та гарантійного талону для повернення коштів.

Аксесуари — поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо наявні сліди відкриття аксесуару та спроби повторної запаковки (особливо це стосується ПЕ упаковки чи блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повертати? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.


Умови обміну/повернення товару належної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У випадку виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.