Купуючи техніку в ITfree, ви отримуєте надійність з гарантією. Термін гарантійного обслуговування та детальні умови гарантії кожного конкретного товару вказані в експлуатаційних документах.

Гарантія набуває сили лише у випадку наявності печатки/штампу магазину на заповненому продавцем оригінальному гарантійному талоні виробника, котрий видається до кожного товару після продажу. Зверніть на це увагу під час оформлення покупки!

До того як почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації — це допоможе не допустити можливих проблем у випадку неправильного використання товару.

Щоб запобігти можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну всі документи, котрі додаються до товару при его продажу. Гарантійний талон знаходиться в комплекті разом з товаром, він може бути також розміщений на першій чи останній сторінці оригінальної інструкції до техники.


Гарантійний ремонт здійснюється протягом передбаченого гарантійного терміну представниками виробника (авторизованим сервісним центром) при дотриманні наступних умов:

  • наявність заповненого гарантійного талону з печаткою/штампом продавця;
  • документа, котрий підтверджує оплату товару;
  • збереження всіх передбачених пломб на товарі.

Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не розповсюджується на товар, несправності в якому виникли після передачі товару покупцю в результаті:

  • Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання чи транспортування товару, вказаних в супровідних експлуатаційних документах (в інструкції);
  • Несанкціонованого ремонту;
  • Відхилень норм живильних, телекомунікаційних та кабельних мереж;
  • Неправильної установки та підключення виробу.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням

Ремонт техніки здійснюють авторизовані виробником сервісні центры. Інформація про сервісні центри знаходиться:

  • На офіційному сайті виробника/бренду;
  • В оригінальному гарантійному талоні на товар;

Також інформацію про адреси авторизованих сервісних центрів Ви можете отримати по телефону +38 (044) 332-13-44

Для здійснення гарантійного ремонту вам необхідно мати:

  • Чек на покупку товару;
  • Заповнений гарантійний талон з печаткою/штампом магазину, в якому ви здійснювали покупку;
  • Виріб в повній комплектації та упаковці з цілісними пломбами, якщо такі передбачені на товарі.